Over ons
Agap2 is een Europese Consultancy, opgericht in september 2005, met expertise in Informatie Technologie. Vandaag de dag actief in 11 Europese landen met ruim 6.000 medewerkers en sinds 2014 in Nederland gevestigd met een kantoor in Amsterdam.
Toegewijd aan innovatie, richt agap2 zich op het creëren van waarde voor haar partners en consultants. Het vermogen om wereldwijd te handelen, gecombineerd met technologische, functionele en zakelijke expertise, zorgt voor een excellente aanpak van de meest complexe uitdagingen.
Werkzaamheden
Gezien onze groei van de afgelopen 15+ jaar in diverse Europese landen, is het nu tijd om dit in Nederland te realiseren. Hierbij is jouw kennis en expertise van groot belang. Als Business Manager kom je terecht in een internationale organisatie met een lokale focus. Je hebt een uitstekende intuïtie om met onze partners te sparren over hun behoeften en je bent in staat om de juiste oplossing te bieden. Daarnaast begeleid je de lopende projecten tot een succes en draag je bij aan de ontwikkeling van onze consultants. Ook ondersteun je bij het werven van de juiste talenten uit de markt en voer je zelfstandig sollicitatiegesprekken. Als schakel tussen onze klanten, partners en consultants omschrijf je jezelf als een sociaal, ambitieus, creatief, commercieel en overtuigend persoon.
Jouw werkweek
De week begint met een stand-up waarbij alle collega's de hoogtepunten en weekplanning met elkaar bespreken. Samen met jouw collega Business Managers wordt de strategie bepaald en ga je jouw markt onderzoeken, afspraken inplannen met potentiële klanten en aan de slag met diverse aanvragen. In de agenda heb je al klantafspraken staan waarbij jij de behoeftes vertaalt naar de juiste oplossing. Jij bent ook het centrale aanspreekpunt voor jouw consultants en faciliteert een prettige samenwerking met onze klanten. "Last but not least", ben jij bezig om jouw IT-kennis uit te breiden en IT-specialisten te kwalificeren om voor ons bedrijf en onze projecten te komen werken.
Wat breng jij mee
- Minimaal hbo werk- en denkniveau
- 1 tot 5 jaar werkervaring op gebied van sales en/of recruitment
- Een enorme drive om bij te dragen aan onze groei
- Ervaring met acquisitie en klantenbeheer
- Vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
- Ambitie voor een carrière in de IT-sector
- Beschikbaarheid voor 40 uur per week
- Pré: werkervaring in de IT-sector; Bij voorkeur binnen consultancy, recruitment, software, detachering of IT-services
- Pré: werkervaring in een aansturende rol
Wat wij je bieden:
- Een fijne en informele werksfeer binnen een internationale organisatie
- Gevarieerde werkzaamheden op het gebied van recruitment, employer branding en talent management
- Ruimte voor eigen inbreng, ideeën en initiatieven
- Coaching en mogelijkheden tot ontwikkeling
- Een goed salaris o.b.v. kennis en ervaring
- Een bonusregeling
- Volledige reiskostenvergoeding of een NS Business Card
- Een goede pensioensregeling
- Toplocatie in Amsterdam
- 25 vakantiedagen
- Laptop en mobiele telefoon
- Happy hours, bedrijfsevenementen en team building workshops
Is er dan nog ruimte voor plezier? Jazeker! De combinatie van plezier en ontwikkeling is belangrijk in ons team. Een kleine impressie: ons team bestaat uit ruim 10 nationaliteiten, wij spelen dagelijks een potje tafelvoetbal, poolen in de lounge en organiseren regelmatig vrijdagmiddagborrels en pub-quizzen. En dan zijn er nog onze beruchte seminars in het buitenland!
Wat te doen bij interesse:
Ben je geïnteresseerd in deze uitdaging? Wil jij deel uitmaken van ons internationale, ervaren en dynamische team? Solliciteer dan snel via het menu aan de rechterkant van het scherm! Wil jij eerst meer weten over de functie Business Manager bij agap2 Nederland? Neem dan contact op met onze Country Manager Alex Arfaras via alex@agap2.nl. Uiteraard ben je van harte welkom voor een kopje koffie bij ons op het kantoor en een gesprek met ons recruitment team.
Met het toesturen van mijn cv, erken ik dat mijn persoonsgegevens worden behandeld door agap2. In werkelijkheid zal agap2, als controleur, mijn persoonsgegevens gebruiken voor het recruitment proces. De persoonsgegevens zullen met name worden gebruikt voor het uitvoeren van de precontractuele procedures die nodig zijn voor het managen van het werving en selectie proces en, nog specifieker, met de volgende doeleinden:
- Werving en selectie
- Interviews
- Opstellen van het contract
- Het reageren op zakelijke mogelijkheden, naast andere specifieke onafhankelijke doeleinden die op passende wijze zullen worden gecommuniceerd
Ik ben mij ervan bewust dat mijn persoonsgegevens met klanten or potentiële klanten kan worden gedeeld, als een reactie op zakelijke mogelijkheden. Ik ben mij er ook van bewust dat mijn persoonsgegevens alleen zullen worden bewaard voor de benodigde tijd en voor een maximale periode van vier jaar nadat het wervingsproces uitgevoerd is, en als dit niet succesvol is geweest, met het doel om nieuwe contacten te leggen. Mijn persoonsgegevens zullen voor een langere tijd worden bewaard wanneer de controleur wettelijk toe verplicht is, met name voor een periode van 5 jaar met het doel om de wervingsprocedure te registreren, zoals verplicht is volgens de Arbeidswet.
Ik erken dat ik, ten alle tijden, toegang kan krijgen tot mijn persoonsgegevens en dan ook kan verzoeken tot rectificatie of het verwijderen ervan. Wanneer nodig, kan ik ook beperking van het verwerken van mijn gegevens en mijn recht op bezwaar en overdraagbaarheid van gegevens toepassen. Daarnaast heb ik het recht om een klacht in te dienen bij de Nationale Commissie voor Gegevensbescherming. Om dit recht te kunnen toepassen is het voldoende om een verzoek via email te sturen naar gdpr@agap2.nl
Ik verklaar op de hoogte te zijn en akkoord te gaan, waarmee ik mij verbind met de regels omtrent persoonsgegevens zoals omschreven door de controleur.